• Yankee Candle • Cinnamon stick

Od kiedy minęło Wszystkich Świętych oficjalnie wchodzimy w okres przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Za chwilę wszystkie sklepy będą nam przypominały o tym, że należy pamiętać o prezentach świątecznych i dekoracjach. Przyznaję się, że również zaczynam powoli myśleć o wpisach na blogu w kategorii blogmas - głównie ze względu na to, aby ze wszystkim zdążyć na czas. Dzisiejszy wpis chyba już będzie miał taki świąteczny zadatek - opiszę Wam moje wrażenia w czasie palenia wosku Yankee Candle Cinnamon stick, który kupiłam w zeszłym miesiącu jako zapach miesiąca na Goodies.


Szczerze przyznam, że zarzekałam się, że cynamonowe czy korzenne zapachy nie są dla mnie. Pierwszy wosk jaki wpadł w moje posiadanie nazywał się cynamon - był no name, ot tak dodany do kominka zapachowego, który został kupiony w jednym z supermarketów. Nigdy go nie odpaliłam.
Cinnamon stick to według producenta zapach cynamonu i goździków. W rzeczywistości jest to zapach bardzo złożony, pełen kulinarnych uniesień. Wosk szybko roznosi się po pomieszczeniu, jakby ktoś uchylił piekarnik, w którym upiekły się pierniczki. Zapach jest korzenny, niczym mieszanka przypraw do tych świątecznych ciasteczek. Zdradzę Wam również fakt, że od taty usłyszałam właśnie pytanie o to czy nie piekę pierniczków, więc trzeba przyznać, że zapach jest realistyczny, oddziałuje na kubki smakowe i wizualizuje przysmaki. Uważam go za świąteczny must have, zapach nadchodzących świąt, kiedy to matki i babcie krzątają się po kuchni by zdążyć ze wszystkim. 


Lubicie jedzeniowe zapachy?
Czy myślicie już o zbliżającym się Bożym Narodzeniu?

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach dopiero co upieczonych pierniczków. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście na Święta w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzy się ze świętami i bardzo chętnie bym go paliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, cynamonu w woskach to ja nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go, zaraz po cynamonie od WoodWick :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sampler i bez palenia czuć cynamon w całym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że ten wosk stałby się moim ulubieńcem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze szerokim łukiem omijałam wszystko co cynamonowe i goździkowe.. ale za zapachem pierniczków przepadam i chyba mnie namówiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ajjj cynamon i już chce świetaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety za cynamonem nie przepadam :( Zapach jest w porządku, ale nie w nadmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, świąteczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jedną z niewielu osób, którą zapach cynamonu odrzuca :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają niesamowicie piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienią mieszkanie musi u mnie obowiązkowo pachnieć cynamonem, czekoladą i pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam cynamonowe zapachy, ale szybko boli mnie od nich głowa. Muszę palić je bardzo krótko

    OdpowiedzUsuń
  16. cynamon - zapach musi być ostry

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zimowe zapachy od Yankee Candle! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger