❄Świąteczna wishlista, czyli kolejny list do M.

Tworzenie wishlisty kiedyś było dla mnie nieodłącznym elementem nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Był to zlepek inspiracji oraz planów zakupowych - zarówno dla mnie jako system ustalania priorytetów zakupowych, jak również wskazówka dla osób, które planowały mnie obdarować. Wiadomo, nie zawsze wszystkie elementy ją tworzące znajdowały się w moich rękach - na niektóre nie było okazji, inne wypadały z głowy, więc teoretycznie nie było niezbędne.

W tym roku pewnie nawet nie ogarnęłabym się z tworzeniem takiej listy, ale z bliskimi znajomymi zrobiliśmy losowanie w związku z wymianą prezentami i wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, aby wyznaczyć budżet i podzielić się swoimi zachciankami. Skoro już zebrałam się w sobie, to chętnie podzielę się nią z Wami - może komuś zaświeci się żaróweczka, że to jest jakiś pomysł dla kogoś w Waszym otoczeniu.


Odzież i dodatki

Kiedyś znienawidzony prezent, bo jak tu się pochwalić w szkole świątecznym swetrem, a teraz.. trafiony potrafi ucieszyć. W okresie świątecznym można kupić wiele sezonowych akcesoriów i ubrań, z którymi łatwo trafić z rozmiarami lub łatwo wymienić je na inny. Świąteczne kapcie, skarpety, szlafroki czy koszulki. Sama ucieszyłabym się z piżamki, jednak osobiście preferuję głównie te 'krótkie'. Mój mąż ma też oko do bielizny - w zeszłym roku trafił w mój gust. W mojej szafie również chętnie powitałabym nowy pasek czy botki, choć ostatnio zamarzył mi się szary płaszcz - mam już nawet swój typ. Można rzec, że jest to powrót na listę z 2014 roku - wtedy jednak marzył mi się inny fason, a w międzyczasie w mojej szafie królowały popularne kurtki i camelowy płaszcz. Tej zimy mam nadzieję, jednak odziać się w szarość.

AGD i elektronika

Brzmi błaho i od razu kojarzy mi się moje zadziwienie jak widziałam kobiety, które cieszą się z nowej patelni. A jednak jest coś w tym, że jesteś młoda i piękna, aż tu nagle masz ulubiony warzywniak i cieszysz się z nowej gąbki do mycia naczyń. Nie będę się bronić - od kiedy jestem na swoim chętnie zaglądam do Duki, a w kuchni brakuje mi rondelka do gotowania mleka - wiecie z takim charakterystycznym dziubkiem. Ucieszyłabym się również z gofrownicy - zwłaszcza dlatego, że u ukochanego odkryliśmy nietolerancję laktozy, więc nadmorskie gofry nie są bezpieczne dla jego żołądka.. więc planujemy przenieść ich smak do własnej kuchni. Ostatnio też może nawet bardziej niż rzeczy materialne cieszą mnie wycieczki - tak więc podróżna suszarka, jednak z solidną mocą byłaby trafiona w punkt.

Vouchery/bilety/kultura

Skoro już o wycieczkach mowa to doładowanie do Bookingu czy innej platformy byłoby rewelacyjnym pomysłem. Wspaniale sprawdzą się też vouchery na prezenty marzeń - oprócz różnych aktywności typu nauka windurfingu czy spacer z alpakami przy nieco większym budżecie można komuś zafundować weekendowy wypad. Dla fanów muzyki idealne będą też bilety na koncert - mnie osobiście kuszą przyszłoroczne występy w Polsce The Weeknd czy Kings of Leon lub alternatywnie posłuchać się zasady śmiech to zdrowie i kupić bilety na stand up.
Równie fajnym kulturalnym prezentem będzie książka - ulubionego autora lub świąteczna - mnie wciągają ostatnio felietony i reportaże niosące historie z różnych profesji. Na długie zimowe wieczory genialne będą również gry towarzyskie np Karty Dżentelmenów, które są na mojej liście, 5 sekund czy klasyczne Monopoly, a także różnego rodzaju puzzle i układanki pobudzające pracę mózgu.

Kosmetyki i świece

Kosmetyki to jeden z najczęściej wybieranych prezentów z okazji świąt, o czym świadczą pełne ich sklepowe półki - w myśl zasady jest popyt jest podaż. Kosmetyki jednak nie muszą ograniczać się do pewnych powtarzających się co roku zestawów znanych marek - warto zainteresować się preferencjami osoby obdarowywanej. Dla mnie strzałem w dziesiątkę będą kosmetyki moich ulubionych naturalnych marek, włosomaniaczki ucieszą się ze spersonalizowanych zestawów do włosów podyktowanych porowatością itd. Warto jednak wystrzegać się zestawów typu żel pod prysznic i dezodorant, a także takich, gdzie przez przypadek możemy zawyżyć komuś wiek, np zestaw 60+.
Również ciekawym pomysłem są świece zapachowe - zwykle kupuję je na Goodies ze względu na częste zniżki na zapachy miesiąca, a także dostępność innych produktów - obecnie np. produkty marki Organique. Obecnie najbardziej ucieszyłabym się ze świecy Kringle Candle Storm front, jednak nie mogę jej upolować, a także Hot chocolate - idealne zapachy na chłodne dni.

Wśród zachciewajek znajomych znalazły się również po męskiej stronie produkty ujmijmy to specjalistyczne - mamy w gronie fana wędkarstwa jak i motoryzacji, po kobiecej stronie królują kosmetyki i akcesoria kosmetyczne oraz świece.

A Wy co byście chcieli znaleźć pod choinką? :)

5 komentarzy:

  1. mnie zadowolą kosmetyki pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Twój Mikołaj trafił z prezentem ;)

      Usuń
  2. na promocji kupiłam tyle kosmetyków, że mam zapas na pół roku, a świec chyba na dwa lata xp ale jakiś voucher na zakupy ciuchowe bym przyjęła :D widziałam w sklepie piękną sukienkę trapezową i milutkie puchate dresiki, niestety w portfelu już pusto :P

    OdpowiedzUsuń
  3. domową gofrownicą bym na pewno nie pogardziła bo kocham gofry z bitą śmietaną :D a na święta dostałam fantastyczny voucher na ajurwedyjski masaż twarzy i ciała i byłam zachwycona! dawno nie czułam się tak zrelaksowana i wypoczęta jak po takiej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. może od razu wszystko naraz :D najpierw zjadamy gofry, potem sięgamy po dobrą lekturę, a na koniec dnia robimy spa z dobrymi kosmetykami :D chętnie bym przygarnęła ciekawy kryminał i trwałe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger