To skomplikowane! czyli 8 filmów z motywem skomplikowanej miłości

Zakochani mają swoje święto całym rokiem - tak mówią przeciwnicy Walentynek, jednak ja wychodzę z założenia, że każde święto jest dobrą okazją do celebrowania chwil. Walentynki to czas, kiedy można podarować sobie kiczowatego misia, oklepane kwiaty czy słodkości w kształcie serca. Można ten dzień spędzić również wychodząc do ulubionej knajpki, na wspólnej pasji lub po prostu razem w mieszkaniu w rytmie slow. Nie ważne czy będziecie świętować czy nie mam dla Was 8 komedii romantycznych z wątkiem skomplikowanej miłości. Filmy dobre od święta jak i ot tak po prostu, na wieczór. Jesteście ciekawi co dla Was wybrałam?


PRZYJAŹŃ


Miłość, która rozkwita z przyjaźni to piękna sprawa. Śmiało mogę powiedzieć, że właśnie tak wyglądała moja. Oboje z chłopakiem wiedzieliśmy, że miłość wisi w powietrzu, uświadomiliśmy sobie to niemal od razu, niestety nasi filmowi bohaterowie nie byli aż tak przewidujący.
Julianne w filmie Mój chłopak się żeni (1997) uświadamia sobie, że kocha przyjaciela, gdy ten na chwilę przed znaczącymi urodzinami prosi ją o zostanie jego drużbą na ślubie z bogatą Kimberly. Podobnego przebudzenia doznaje Tom w filmie Moja dziewczyna wychodzi za mąż (2008). Kobieciarz również zostaje drużbą swojej przyjaciółki i w tym momencie uświadamia sobie miłość do przyszłej panny młodej. Motyw miłości do osoby, która lada moment ma wziąć ślub z innym to temat często powielany. Kolejna jest Rachel z Pożyczony narzeczony (2011), która podsuwa swojej przyjaciółce przyjaciela ze studiów, w którym się podkochiwała. Uczucie powraca do niej jak bumerang podczas szczerych rozmów oraz w momencie, gdy po urodzinach budzi się z nim w łóżku... Rosie z filmu  i powieści Love, Rosie (2014) również jest tą uprzejmą koleżanką, która sugerując przyjacielowi zaproszenie na bal innej dziewczyny ściąga na siebie lawinę kłopotów oraz oddala się od swojej sympatii. Koniecznie obejrzyjcie te filmy, gdyż nie zdradzę Wam zakończenia, a nie wszystkie kończą się jak w bajce ;) 


INNE KOMPLIKACJE


Zbyt późne zorientowanie się, że wielka miłość była tuż obok nas to tylko jeden z problemów miłosnych. Częste rozstania i powroty, kłótnie - da się przeżyć! Trudniejsze jest przyznanie się do uczucia, ułożenie sobie tego w głowie..
Jane to rozwódka, która decyduje się na podtrzymanie relacji seksualnych z byłym mężem. W międzyczasie poznaje innego mężczyznę. Czy dawne uczucie wygasło czy wciąż się tli? Temat filmu doskonale podkreśla tytuł To skomplikowane (2009). Basia z Dzień dobry, kocham Cię (2014) z kolei przypadkowo poznaje przystojnego lekarza, który nie pamięta własnego numeru telefonu. Kiedy o nim myśli wnet ktoś dzwoni do drzwi - przyjaciel z dawnych lat. Czy szybki rozwój sytuacji nie zaszkodzi szczęściu dziewczyny? Andrew to asystent, który na wylot zna swoją przełożoną. Ciągłe przebywanie z kimś może doprowadzić do zrodzenia się uczucia.. ale czy prawdziwego? Aby dowiedzieć się czy Andrew zostanie Narzeczonym mimo woli (2009) czy z własnej woli koniecznie obejrzyjcie ten film. Na koniec urocza para, która właśnie pojawiła się w kinie z nowym hitem - Ania i Tomek. Para, która długo nie mogła przyznać się przed sobą do miłości. Tomek namówił Anię, aby wzięła udział w reality show Planeta singli (2016). Kiedy ona szuka miłości w sieci, on powoli się w niej zakochuje..  


Nie każdy związek zaczyna się idealnie - pokazują to nawet na filmach. Bez kwiatów, miłosnych wyznań, brokatu i serduszek. W miłości ważne jest nadawanie na tych samych falach. Kochani, żyjemy w XXI wieku - każdy z nas może zrobić pierwszy krok, zawalczyć o miłość. Nie czekajcie, aż będzie zdobywani niczym bohaterki czarno-białych romansów, zbierzcie się na odwagę...


* grafiki wykorzystane we wpisie to plakaty filmowe udostępnione na portalu Filmweb *


* grafiki wykorzystane we wpisie to plakaty filmowe udostępnione na portalu Filmweb *

13 komentarzy:

  1. nie obchodzimy walentynek jakoś specjalnie np dzisiaj idziemy spotykamy się ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam większość filmów - love rosie, pożyczony narzeczony, planeta singli, dzień dobry kocham Cię i narzeczony mimo woli. Wszystkie mi się podobały, a niektóre nawet zasiliły grono ulubionych filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ja jestem niepoprawną romantyczką, więc wolę te mniej skomplikowane relacje w filmach, ale widziałam Love Rosie, Planetę Singli i Narzeczony Mimo Woli i wszystkie trzy bardzo mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to skomplikowane :) Love Rosie też już widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych filmów..Chyba wolę trochę inny gatunek na co dzień.
    Ale Planetę Singli ( wszystkie części ) chyba się skuszę i obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tylko "Planetę Singli" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam częśc filmów z twojej listy, ale chyba dziś obejrzę z Ukochanym resztę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam chyba tylko "Narzeczony mimo woli" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość znam i lubię ;) A na "Love, Rosie" to nawet byłam w kinie z moim chłopakiem :) Zresztą na "Planecie Singli" też.

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość filmów widziałam, przyjemne na relaksujący wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger