• Novaclear Atopis • kosmetyki na problemy skórne (sucha, atopowa skóra)

Od pewnego czasu borykam się z bardzo suchą skórą, która wręcz swędzi. U mnie jest to skutek zarówno przebytej choroby, nieregularne balsamowanie ciała spowodowane wiecznym pośpiechem, a także uczęszczanie na basen, czyli chlorowana woda. Na me męki pomaga użycie kremu do ciała, jednak chwilowe zaniedbanie powoduje przywrócenie sytuacji. Czy jest na to jakaś rada? Kończę właśnie zużywać kosmetyki, które otrzymałam do przetestowania. Pod lupę brałam żel do mycia twarzy i ciała oraz intensywny krem NovaClear ATOPIS stworzony z myślą o suchej, atopowej skórze. Jak sobie radzi z takim wyzwaniem?


Kosmetyki ATOPIS są dostępne w wybranych aptekach w dwóch różnych pojemnościach 100, 200 i 500 ml. Najczęściej spotykana forma opakowania to tubka, choć występuje również słoiczek i butelka z pompką. Używanie tubek jest wygodne - cały produkt zbiera się przy otworze, więc nie ma ryzyka, że kosmetyk utknie w środku i się zmarnuje. W tym przypadku również nie spotkałam się z problemem, aby wydobywało się więcej kosmetyku niż potrzeba.
Zapachy kosmetyków do najprzyjemniejszych nie należą, jednakże nie zaliczają się także do tych, których używamy dla przyjemności, lecz aby zapobiec uczuciu suchej skóry. Jeśli chodzi o żel pod prysznic to dla mnie pachnie on neutralnie, a zapach szybko się ulatnia. Szczerze przyznam jednak, że bliżej mu do męskiego kosmetyku pod względem zapachu. Co do kremu tutaj chyba najlepsze będzie porównanie, którego użył mój facet. Krem pachnie.. asfaltem. Jest to dość specyficzny zapach, jednak czego się nie znosi, aby było dobrze?


Kosmetyki w moim odczuciu spełniają się w swojej roli - skóra po ich użyciu nie jest przesuszona, a po kilku użyciach wręcz odzyskuje pożądane nawilżenie. Efekt jest zarówno wyczuwalny jak i zauważalny. Oprócz newralgicznych suchych punktów takich jak łokcie czy kolana, najbardziej męczę się z łydkami. Widać na nich białe ślady po zadrapaniu, a czasem nieposmarowane po kąpieli uwidaczniają. Balsam pozbywał się problemu suchości skóry czy jej swędzenia, jednak jak wspominałam wcześniej pod względem zapachu niestety nie jest da mnie - używanie go męczy mnie. Co innego w przypadku żelu pod prysznic - neutralny zapach, wygodne opakowanie i dobre działanie. Używałam tego produktu głównie pod prysznicem i jedynie do ciała, ale mogę powiedzieć, że nawilżał moją skórę. Sprawdzał się świetnie również zamiast pianki do golenia - podczas golenia maszynka zwinnie sunęła po żelu, obywało się bez zacięć, a po wyjściu spod prysznica niekoniecznie musiałam używać kremu do ciała, gdzie w innych wypadkach jest to obligatoryjna czynność. Żel Atopis mogę zatem polecić z całego serca. Jedyne na co uczulam to fakt, żeby nie napalać się na rajskie zapachy, lecz typowo aptecznego glutka.
Kosmetyki są bogate w składniki aktywne takie jak olej konopny, pantenol, alantoina, glicerynę, ekstrakt z korzenia lukrecji czy witaminę e. Każdy składnik troszczy się o kondycję skóry, jej odpowiedni poziom nawilżenia, gładkość, regenerację czy działanie przeciwzapalne. Trzeba przyznać, że jest to kompozycja udana i oby jak najwięcej kosmetyków z takimi dobrociami w składzie. 


Kto z Was boryka się z suchą/atopową skórą? Jakich kosmetyków używacie?
Jaki jest Wasz przepis na komfort Waszej skóry?

zBLOGowani.pl

9 komentarzy:

  1. moja skóra jest bardzo sucha i problematyczna, chętnie bliżej poznam te produkty
    Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje. Przepraszam za ten spam.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam, używałam super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów z nadmierną suchą skórą, więc nie stosuję tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę kosmetyki z tej firmy, będę je mieć na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Saved as a favorite, I love your web site!

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nie mam problemu z suchą skórą :) Odwrotnie mam mieszaną/tłustą ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że u mnie mogłyby się sprawdzić te produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger