I cut my hair./Płukanka do włosów


Ostatnio trochę zaszalałam i podcięłam włosy xD Dawno nie byłam u fryzjerki, więc moje końcówki były strasznie zniszczone i nie były dla nich innego ratunku niż nożyczki...
Natomiast fryzjerka na moje plączące i przetłuszczające się włosy poleciła mi płukankę do włosów, którą można samemu przyrządzić w domu.
Najpierw myjemy włosy szamponem, potem wcieramy płukankę na jakieś 15 minut, a po tym czasie ponownie myjemy włosy szamponem.
Płukanka to mieszanina szklanki wody, 4 łyżek octu jabłkowego i tabletki aspiryny.

Taka płukanka ma na celu zamknięcie łusek włosów, ograniczenie wypadania włosów oraz ich przetłuszczania - za to dodaje im blasku i gładkości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger