• EFEKTIMA • Mus myjący do ciała limonka & awokado

Można powiedzieć, że jestem takim trochę pracoholikiem. Lubię się angażować w to co robię, jeśli moja praca przynosi mi satysfakcję. Od ponad roku pracuję w drogerii i choć na początku zupełnie inaczej wyobrażałam sobie tą fuchę cenię sobie wyzwania jakie przede mną stawia, a także cieszę się z niesamowitego rozwoju firmy, w której się zatrudniłam. Jakkolwiek nie lubiłabym swojej pracy dochodzi w pewnym momencie do tej chwili wytchnienia w zmęczeniu, kiedy mogę zrelaksować się podczas gorącej kąpieli, a wtedy w ruch idą odprężające mnie kosmetyki. Ostatnio dzięki marce Efektima mam przyjemność wypróbować mus myjący do ciała limonka & awokado. I uwaga - po raz kolejny jestem zadowolona z kosmetyku. Aż wstyd, że do ostatniego Meet Beauty markę znałam głównie z nawilżających płatków pod oczy ;)


Mus mocno mnie zaskoczył - zarówno konsystencją jak i zapachem. Zapach należy do tych przyjemnych, aczkolwiek niezidentyfikowanych. Nie pachnie ani limonką, ani awokado, natomiast można w nim wyczuć nutę owocowych słodkości. Aż szkoda, że nie utrzymuje się na ciele po myciu. Kosmetyk pod wpływem ciepła dłoni zmienia się z musu, takiej pianki wręcz w lekki płyn i gładko sunie po ciele delikatnie je oczyszczając. Kosmetyk nie wywołuje u mnie żadnych podrażnień, choć ostatnio jestem na nie zdecydowanie bardziej narażona. Pozostaje więc kwestia jego działania. Dobrze oczyszcza, a robi to w przyjemny sposób, więc strasznie żałuję, że kosmetyk nie jest wydajniejszy albo nie mieści się chociaż w jakiejś buteleczce pod ciśnieniem - może wtedy cieszyłby dłużej? ;) Dobrze się spłukuje i nie pozostawia żadnych tłustych warstewek. Choć nie przesusza skóry, to w moim przypadku po kąpieli wciąż potrzebuję nawilżenia, więc stosuję jakiś balsam czy masełko. Trafia do moich kąpielowych ulubieńców, chętnie wypróbuję również jego siostrę - z ekstraktem z malin i olejem ryżowym.

7 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym wypróbowała go na sobie :D Wygląda neizwykle kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda i chętnie je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym produktem. Jak dotąd nie stosowałam ale może warto było by zamienić żele pod prysznic na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam malinowy ale jeszcze go nie użyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te musy ( i jeszcze peelingi ) Efektima szturmem wdarły się w kosmetyczny świat i przyznam, że coraz bardziej kuszą mnie by po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny! Jeszcze się nie spotkałam z musem, kiedyś miałam myjącą galaretkę :) Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam straszną ochotę przetestować ten mus, głównie przez ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger