Czekolada + masło orzechowe = kompozycja idealna

Mój chłopak zna mnie najlepiej na świecie - dobrze wiedziała bestia, że czekolada w połączeniu z masłem orzechowym zawładnie moim sercem. Do tego duetu podeszłam sceptycznie, ale teraz każdą moją słodyczową zachcianką jest właśnie on. W przypływach funduszy wersja droższa, w pozostałych przypadkach zadowalam się łatwiej dostępnym zamiennikiem ;)

Pierwsze co poznałam, to przesmaczne babaczki. W zasadzie to zbyt wzniosłe określenie dla masła orzechowego zatopionego w czekoladzie jako nadzienie. Jednak mimo wszystko pasujące, bo czekoladki są w uroczych papilotkach, a ponadto zapakowane w przyciągające wzrok pomarańczowe opakowanie, które oprócz nich samych zdobi jedynie ich nazwa, którą zapamiętacie do końca smakowitego życia Reese's.
Idealny balans smaku pomiędzy lekko słonym masłem a słodką czekoladą. Rozpływa się w ustach, a w głowie tkwi tylko jedna myśl - niech ta chwila trwa wiecznie. Szczerze zazdroszczę człowiekowi, który wpadł na tak genialny pomysł stworzenia takiego smakołyku - on teraz zbija grubą kasę, bo fanów mu nie brakuje. W końcu to kultowy już słodycz rodem z USA.

Od czasu kiedy poznałam to cudo, buszując po działach ze słodyczami szukałam czegoś, co zadowoli mnie w podobnym stopniu. Snickers już nie robił takiej furory. Aż pewnego dnia trafiłam na KitKata z masłem orzechowym. Okazał się idealnym tańszym, marketowym odpowiednikiem. Mimo, iż nie zastąpi Reese'sów, chętnie po niego sięgam. Dlaczeczego? Zaraz wszystkiego się dowiecie :)
KitKat jest dostępny w większych marketach (np Auchan, Kaufland), gdzie znajdzimy więcej, niż jeden jego rodzaj. Jego cena wynosi nie więcej niż 1,50 zł, więc dość standardowo jak za batony innych marek.

skład dla zainteresowanych
O dziwo po odkryciu KitKata okazało się, że Reese's ma swoje cudo również w formie batonika, więc możemy je tu porównać. O opakowaniach raczej nie ma co mówić - otwieramy je raz (bo po chwili zawartość znika;)), a sprawa ta nie sprawia problemów. Design widoczny gołym okiem.

skład dla zainteresowanych

Porównanie batoników KitKat i Reese's przedstawię Wam w formie tabelki.
Porównanie batoników:
KitKatReese's
1 warstwa masła orzechowego2 warstwy masła orzechowego
gruba polany czekoladącienka warstwa czekolady
twardychrupki
łatwo dostępnyciężej dostępny
niższa cenawyższa cena
1 sztuka w opakowaniu2 sztuki w opakowaniu

Jeśli chodzi o batoniki, to jednak wygrywa KitKat - często mam na niego ochotę, więc natyhmiastowa dostępność, gdy idę do sklepu i niska cena robią swoje. Jednak od Reese'sów w formie babeczek jeszcze długo mnie nic nie odciągnie - ich smak jest niepowtarzalny, chwila gdy rozpływają się w ustach jest bezcenna ♥

Reese'sy dostaniecie w firmowych sklepach Kuchnie świata (m.in.Arkadia, Złote tarasy) oraz w sklepie internetowym, gdzie pracuje mój chłopak ^^ 
Ich cena wynosi ok 6,50 zł, a i wybór jest - babeczki są również w białej wersji. Oprócz babeczek i sticksów również dostępne są takie w formie groszków.

Skusiłam Was na takie połączenie? :)

23 komentarze:

  1. Skoro tak zachwalasz to połączenie to może się skuszę i spróbuję :) Ale wolałabym te oryginalne "babeczki" zjeść ale chyba głupio zamawiać przez internet paczkę ciastek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rozejrzyj się w okolicy za stacjonarnym sklepem firmowym ;)

      Usuń
  2. Wiesz co, jak byłam teraz w Holandii to kupiłam po raz pierwszy słoik masła orzechowego :)
    I jadłam je w połączeniu z masłem czekoladowym i świeżo upieczonymi bułkami :) pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie genialne połączenie :) uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż za post, ja uwielbiam wszystkie słodkości i nie trzeba mnie na nie długo namawiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o taki połączeniu :) ale batony będę omijać bo nie jem słodyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dieta u mnie, a Ty wyskakujesz z takimi pysznościami. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak spotkam to na pewno kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio nie jem słodyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. omnomnom chcę babeczki Reese's! :D masło orzechowe w połączeniu w czekoladą na pewno jest pyszne! ja lubię jeść kanapki z masłem orzechowych i dżemem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam i mało orzechowe i czekoladę, więc połączenie jest idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kit Katy lubię, ale wolę Twixy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. KiteKaty Kochana spotkasz też w Żabce, też uwielbiam tą wersję smakową i właśnie ostatnio kupiłam je w Żabce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam to połączenie *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety na to połączenie mogę patrzeć tylko na zdjęciu (jak na wszystkie słodycze) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger