Żarełkowy bubel - Winiary Makarą wołowina i kurczak.

Pamiętacie jak kiedyś pisałam Wam o Paczce ze smakiem od Winiary? :) Mam nadzieję, że tak :) W jej skład wchodziło wiele przypraw, pomysłów na, a także m.in sos i zupka chińska. I o niej dzisiaj mowa.

Pierwszy raz się z nią spotkałam, lecz raczej ostatni.
Otóż o ile opakowanie oraz podany na nim smak zachęciły mnie do jej spożycia, o tyle smak w rzeczywistości mnie odrzucił. W zupce nie wyczułam ani krzty kurczaka! Poza tym zupka strasznie słona.



Kulinarne nieporozumienie -.-

Oczywiście są gusta i guściki, lecz ani mnie, ani mojemu tacie nie przypadła do gustu.
O niebo lepsze są Knorr Nuddle czy Vifony :), które uwielbiam wcinam czasami dość często :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger