Dni bohatera domu, czyli co wygrałam od sklepu Leroy Merlin

Na początku tego tygodnia przyszła do mnie paczka - z resztą doręczona przez kuriera z DHL. Mnie nie było w domu (te studia.. ;>), więc przesyłkę odbierała moja mama - dziękuję <3 Mówiła, że doręczyciel był młody i przystojny hehe :)
Cóż, wiedziałam, czego się spodziewać, jednak oczywiście paczka złapała opóźnienie.
Ale już mogę cieszyć się koszulką od Leroy Merlin wygraną w fejsowym konkursie ;)


W konkursie można było wziąć udział poprzez aplikację. Dostępna ona była w Dniach Bohatera Domu organizowanych przez Leroy Merlin.
Codziennie wygrywało 8 osób - pierwsza voucher na zakupy w Lerła (haha :D), trzy kolejne pendrive 4GB, a pozostałe koszulki. *Uwaga: jedna osoba, mogła wygrać tylko raz podczas trwania całej akcji.
Znalazłam się w tej ostatniej grupie, jednak cieszę się, że w ogóle mi się udało, gdyż konkurencja była ostra;)

Jak widać, załapałam się do zwycięstwa w dniu Święta Niepodległości :)

Następnego dnia otrzymałam maila z wiadomością o wygranej oraz pytaniem o rozmiar koszulki.
A po zakończeniu całego konkursu nagrody zostały wysłane :)

Moja nagroda to błękitna koszulka :)


Zapraszam na fanpage Leroy Merlin na facebooku: KLIK :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger