Kapselkiem do mnie mów ! :)

Witam Was :)
Dość popularne jest powiedzenie 'Uśmiechem do mnie mów'. Co kto lubi ;) Gorzej jak osoba, której się to tyczy jest szczerbata czy coś.. :P Dlatego też ja wyznaję zasadę Kapselkiem do mnie mów :D Oczywiście chodzi mi o napisy znajdujące się pod kapselkami/zakrętkami różnych napoi. Jednak najpopularniejsze są chyba kapselki Tymbarka, więc trzymajmy się określenia kapselek :)
Uwielbiam to, co można tam znaleźć. Czasem są to ciekawostki, czasem zabawne teksty wyrwane z kontekstu, a czasem rysunki.
Często jak nie wiem co w danej sytuacji zrobić kupuję Tymbarka i oczywiście Kapselek prawdę Ci powie. Czytaj mi napisy spod kapselków i zbieraj je dla mnie :) W dalszej części kilka fotografii, które przedstawiają moje skromne zbiory :)
Niegdyś pudełko od filiżanek...

... teraz twierdza kapselków ;)

 Kilka ich mam :)
Oczywiście mój włos wdarł się na foto.. -.-
Frugowe zakrętki :)

Edycja z ciekawostkami - Tarczyn :)
Fortuna ;)

Tymbark - zakrętki :O
Ciekawe, co osoba, która wymyśliła ten napis miała na myśli ]:->
Czy Wy również zbieracie kapselki? :)
Jeśli tak, to czy duże macie kolekcje? :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger