Ziaja - masło kakaowe kontra naturalny krem oliwkowy

Dzisiaj chciałabym napisać Wam kilka słów o kremach, które produkuje Ziaja :)
Oczywiście te dwa, o których teraz piszę to nie jedyne, ale na pierwszy ogień wzięłam właśnie te :)
Obydwa kremy są przeznaczone do cery normalnej i suchej. Zimą mama zawsze nalega, aby smarować twarz tłustymi kremami, aby sobie jej nie odmrozić. Do tego dobry jest krem oliwkowy :)
Natomiast czemu masło kakaowe? Ponieważ ma bardzo ładny zapach i co dla niektórych istotne - pomaga w walce z rozstępami.


Zacznijmy od mojego faworyta :)

Bardzo lubię masło kakaowe nie tylko ze względu na zapach, ale również podoba mi się jego konsystencja.
Jest to tłusty krem, który poprawia koloryt skóry (przy regularnym stosowaniu of course, a nie tak, że raz się posmarujemy i gotowe). Zalecany nawet przed opalaniem (również przed solarium!).
Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych, regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek.
Według mnie bardzo dobrze nawilża skórę i łagodzi podrażnienia
Oczywiście nie jest to jedyny produkt 'kakaowy' Ziai.
Jest w tej rodzinie również:
- spray przyśpieszający opalanie
- balsam do ciała
- krem do rąk
- emulsja do twarzy i ciała
- kremowe mydło pod prysznic
- czekoladowy balsam do ust
- mleczko do ciała
- mleczko
- krem Q10 przeciwzmarszczkowy
- maska do włosów wygładzająca
- szampon wygładzający
- kremowa odżywka wygładzająca
to tak tyle, co znalazłam :)

Teraz pora na krem oliwkowy -oczywiście zapach oliwki czuć :), jednak zdecydowanie bardziej lubię zapach czekolady (łasuch czekoladowy ze mnie:)).
Ten krem również idealnie nawilża skórę - jest to tłusty krem na bazie oliwy z oliwek.
Intensywnie odżywia, wygładza i regeneruje naskórek. Zapobiega nadmiernej utracie wody, dlatego dobrze sprawdza się zimą :) I również jak masło kakaowe łagodzi podrażnienia.

Obydwa kremy mają pojemność 50ml. Kosztują w Rossmanie około 3-4 złotych.
 Po zawartości opakowanek zauważycie, że jednak więcej korzystam z masła kakaowego, które już mi się kończy.. Jednak już zakupiłam sobie większe pudełeczko  - 250ml w Hebe za ok.12-13zł.

W przyszłości muszę jeszcze przetestować kremy: kokosowy, pomarańczowy i z kozim mlekiem :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger