Deser owocowy z bitą śmietaną :)



Inspiracją do tego deseru był podobny, którym ostatnio uraczyła mnie Patrycja :)
Tak więc Tobie to dedykuję! :)
Ale żeby nie tworzyć kopii, skorzystałam też z trochę innych składników - owoców :)

Przygotowałam go ze względu na to, że jutro wpadnie mój chłopak, który już od poniedziałku wraca do nauki w technikum, niech ostatni raz posmakuje lata :)


Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba, a poniżej zamieszczam Wam skład :)

Składniki:
2 banany
bita śmietana w proszku
200ml zimnego mleka
jagody
maliny
2 gruszki

do posypania:
pokruszone ciastka (np. herbatniki)
wiórki czekoladowe - starta czekolada

Podane składniki wystarczyły mi na 6 salaterek i jedną 'wersję testową' - owocowa bomba,
'pyszota' jak to powiedział Piotruś z Kogla - Mogla :)

Na początku zaczęłam od zrobienia bitej śmietany - wg instrukcji na opakowaniu zmiksować mleko z zawartością saszetki i odstawiłam do lodówki, aby nie opadła.

Następnie zmiksowałam banany i nałożyłam do salaterek.
Później nakryłam je bitą śmietaną.



Kolejny element to nałożone warstwami zmiksowane maliny i zmiksowane jagody.
Na nie również położyłam troszkę bitej śmietany.



 Teraz kolej na gruszki - obrane ze skórki miksujemy i nakładamy do salaterki, następnie przykrywamy je nakładaną przez rękaw do kremów bitą śmietaną, aby ładnie to wyglądało.
Dla ozdoby posypałam całość pokruszonymi ciastkami i startą czekoladą :)


SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger