watermelons eye

Studenci pozdrawiają - jeszcze mamy wakacje :)
Niestety pogoda póki co nie dopisuje jak to sobie wymarzyłam, jednak trzeba widzieć to w pogodnych barwach - przecież ja dalej mam wolne, a moi znajomi już muszą chodzić do szkoły..
Moja propozycja dzisiejsza to arbuzowy makijaż :)
Do wykonania potrzebujemy:
- czarnego tuszu do rzęs
- czarnego eyelinera
- zielonego cienia
- czerwonego cienia

Malujemy długą wychodzącą poza powiekę kreskę linerem - ona wyznacza nam gdzie mają stykać się cienie .
Nad kreską malujemy oko czerwonym cieniem, a pod zielonym.
Na czerwonym cieniu malujemy charakterystyczne dla pestek w arbuzie kropki :)
Rzęsy malujemy czarnym tuszem i gotowe :))




Ogólnie to ciekawi mnie to jeszcze jakby wyglądał ten make up z wykorzystaniem zielonej i czerwonej mascary..
Jakby ktoś miał to niech powie jaki efekt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger