Niebiesko mi! :)

Czwartek minął mi pod znakiem koloru niebieskiego :)
Co oznacza?
kreatywność
przyjaźń

pokój

higiena

świeżość

chłód

dynamizm

...
A teraz zapraszam do zobaczenia co niebieskiego stanęło ze mną twarzą w twarz :>



Pierwsza była maseczka..


Under TwentyNever Ever - Delicate formula

Ogólnie całe opakowanko to 2x6ml.
Jedna cząstka starczyła mi na dwa razy :)
Jej zadanie to oczyszczanie i nadanie skórze matowego wyglądu.
Zawiera kaolin + egzotyczne ekstrakty z papai i ananasa, które intensywnie wygładzą Twoją skórę, czyniąc ją delikatną i miękką w dotyku.

Ja nazwałam ją smerfną maseczką, gdyż oto tak wyglądałam po jej nałożeniu:
Maseczka ma bardzo dobrą konsystencję - nie jest ani zbyt leista ani zbyt gęsta, ma całkiem ładny zapach :)
Duży plus również za cenę.
Zapraszam na stronę internetową http://www.undertwenty.pl/ :)

Później natomiast wybierałam się do Patrycji i Moniki i od razu chciałam przetestować dla Was kreski i tusze dwóch kolorów - czarny i niebieski :)
(oprócz tego, że najładniejsza nie jestem) jest to całkiem fajne połączenie :)

Dodatkowo (ażeby pasowało mi do makijażu!) założyłam bluzeczkę z C&A w paski różnych odcieni niebieskiego :)


Stylóweczka:
niebieska bluzka na ramiączka z C&Aczarne spodenki
czarna torebeczka
granatowa shamballa wykonana przez Martynę
+ czarne baleriny, których nie ma na zdjęciu

REKLAMA:Martyna zajmuje się wykonywaniem biżuterii
Zapraszam do polubienia jej fanpejdża :)


Co Wy na to?

Jeszcze jakieś niebieskie elementy byście wprowadziły? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger