zadane.pl - uczymy się w grupie

Nie każdy uczeń jest bystrzakiem!
Nie chodzi o tych, którzy nie chcą się uczyć, ale którym najzwyczajniej nauka sprawia trudność w życiu.
Jednak na tym portalu możemy spotkać zarówno takich i takich.
O co chodzi?
Masz problem z jakimś zadaniem, nie wiesz jak napisać list po angielsku na konkretny temat, nie masz pojęcia jak zinterpretować wiersz na polski?
Zajrzyj tu i zadaj pytanie!

Pytaj na temat swoich zadań, a pomagaj innym z tego, z czego jesteś mocniejszy w szkole!

Czyż taka nauka nie byłaby dla innych ułatwieniem w tej codziennej męczarni? Jeśli chcecie to spróbujcie :)
Może zmienicie nastawienie do niektórych przedmiotów, które są dla Was udręką w szkole i wychodzicie z lekcji z oddechem ulgi?
Jako że po maturze wciąż mam jeszcze wakacje zdecydowałam się pomagać uczniom na tej stronie - od wczoraj znajdziecie mnie pod nickiem malenkapatrycja.
Skąd moje zainteresowanie skoro skończyłam szkołę i (w teorii) na studiach będę miała zupełnie inne przedmioty niż w szkole?
Otóż lubię pomagać bratu w lekcjach (wcześniej podstawówka, teraz gimnazjum), gdyż te zadania są z perspektywy czasu dla mnie dziecinnie proste i miło powrócić wspomnieniem do czasów, kiedy ja zmagałam się z takimi zadaniami.. ah ta mlodość xd
Po drugie rozwiązuję również zadania dla liceum/technikum, aby nie zapomnieć tego, co wyniosłam ze szkoły średniej przez to nic nie robienie :)

Uczmy się razem ;-)
zadane.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger