Paznokciowy team prezentuje [21] french inaczej

Wzorek wybrany przez Kasię:
Określmy go jako french inaczej, bo odcięcie jak przy frenchu, końcówki nie są białe, a dodatkowe te wzorki na nich ;)
Prz diamencikach widać takie nieestetyczne gluciki - były one na samoprzylepnym paseczku, niby go przycinałam ale dalej to samo.. więc zrobiłam również wersję bez - bardziej mi się podoba :) 

Użyłam:
Essence, Studio nails, Step 1
Golden Rose, Sweet color, nr 55
Golden Rose, Nail art, nr 106

Jaka jest Wasza opinia? :)

Post opublikował się automatycznie. Wyjechałam na praktyki do Skierniewic, a wracam piątek/sobota.
Po powrocie odpowiem Wam na wszelkie pytania oraz odwiedzę Wasze blogi.
Pozdrawiam, malenka

7 komentarzy:

  1. Bez diamencika wygląda dużo fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje paznokcie też są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki french optycznie skraca paznokcie... Wolę tradycyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło a jak by było jeszcze na dłuższych paznokciach to już w ogóle super by było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie Ci wyszło , tak "królewsko" się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez diamencika faktycznie ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger