Liebster Blog ♥

RedHead-Girl dopatrzyłam się TAGu

i postanowiłam wziąć w nim udział :)
Już dwa razy wcześniej odpowiadałam na ten TAG (KLIK 1,KLIK 2), ale za każdym razem na inne pytania, od innych osób.. Poza tym poprzez takie TAGi można przekazać dużo informacji o sobie dla swoich czytelników :)
Tak więc do dzieła :)

1. Jaki zapach lubisz najbardziej?
Lubię zapach gofrów nad morzem, zapach po burzy, Calvina Kleina One summer, miętę, zieloną herbatę, oraz mgiełkę Avonu fiołek i liczi :)

2. Co ostatnio wprawiło Cię w euforię radości - choćby malutką?
Zakup lakieru Essie i śmiganie na basenowej zjeżdżalni :)

3. Masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszego brata.

4. Wierzysz w miłość aż po grób w dzisiejszych czasach?
No jasne, że tak! Sama taką przeżywam ;)

5. Ulubione "mazidło" do ust?
Ostatnio lekko zwariowałam na punkcie Balsamu do ust z aloesem i mentolem od Wibo :)

6. Rajstopy czy pończochy?
Zależy na jaką okazję :)

7. W jakim kolorze masz najwięcej ubrań?
Ciężko określić :) Ubrania mam chyba we wszystkich kolorach, więc nie jest tak, że mam pełną szafę czarnych ubrań, bo pojawiają się i fiolety i zielenie i róże i czerwienie ;)

8. W jaką najśmieszniejszą zabawę bawiłaś się w dzieciństwie?
Czy ja wiem, czy była jakaś najśmieszniejsza.. chociaż.. biegałam po podwórku udając Pocahontas i śpiewałam piosenki z tej bajki :D

9. Masz jakąś pasję?
Od jakiegoś czasu blogowanie :) Poza tym lubię podróże te małe i te duże :)

10. Do kogo jesteś najbardziej podobna?
Z charakteru do mamy, z wyglądu do taty :) Choć czasem przypominam Śpiącą Królewnę ;)

11. Jakie ważne wydarzenie jest najbliżej w Twoim kalendarzu?
Moje urodziny! Hahahaha :D Zmiana kodu, dwójka z przodu! :)

Do tagu nominuję wszystkich chętnych :)

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger