Owoc współpracy: Joanna Naturia - żel pod prysznic

Niedawno pisałam Wam, że podjęłam współpracę z firmą zajmującą się różnymi kosmetykami - Joanna.
W ramach współpracy otrzymałam do przetestowania (i oczywiście wydania opinii) pełnowartościowy kosmetyk z serii Naturia będący żelem pod prysznic o zapachu awokado i melona :)
Kilkakrotnie już go używałam pod prysznicem i w wannie - nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń - bardzo dobrze się sprawdza - efekty w dalszej części posta ;)
Za pierwszym razem urządziłam sobie kąpiel z trzema kosmetykami tejże firmy z tej samej serii - otrzymanym żelem pod prysznic, szamponem oraz peelingiem myjącym. Kąpiel oczywiście się udała - po wyjściu z wanny mogłam tylko leżeć i pachnieć :)

Otrzymane opakowanie ma pojemność 300 ml i jest poręczne - ładnie dopasowuje się do dłoni.
Wykonane jest z plastiku - buteleczka jest przeźroczysta, natomiast otwarcie jest w kolorze zbliżonym do barwy samego żelu, czyli jasno zielone :) A dzięki temu, że opakowanie jest przeźroczyste możemy bacznie obserwować ile produktu zostało nam do końca.
Kolor bardzo energetyzujący - czuję się lepiej patrząc na niego, niż na inne żele w jakichś mlecznych czy miodowych odcieniach...
Poza tym ładnie wpasowuje mi się w kolorystykę domowej łazienki - mam w niej zielone płytki na ścianach ;)
Jest wystarczająco wydajny, używałam go już do kilku myć,a  wciąż mam go jeszcze ponad połowę ;) Jednak ma troszkę wodnistą konsystencję - lepiej by było, gdyby był gęściejszy - nie ubywałby tak szybko.
Również wolałabym, aby opakowanie było większe - powiedzmy 500 ml, gdyż przy częstym myciu i to wszystkich domowników myślę, że raczej szybko mniejsze opakowanie zostanie opróżnione.
Poza tym bardzo ładnie się pieni, co jednak ciężko było mi przedstawić na zdjęciu, gdyż piana spadała mi z nogi :(
Jego barwa i konsystencja na zdjęciu:
 Żel jest raczej łatwo dostępny w  drogeriach jak i sklepach - tak jak inne produkty Joanny.
Oczywiście uwiódł mnie jego zapach - melon i awokado. Jest taki egzotyczny, odświeżający, odrywa od codzienności. Po umyciu jeszcze przez jakiś czas utrzymywał się na ciele.
Jestem zadowolona z produktu, jednak dalej pozostaję fanką kremowych żeli pod prysznic.

Podsumowanie:

PLUSY
+ dobra konsystencja

+ ładny zapach

+ śliczne kolory - opakowanie jak i sam żel

+ poręczne opakowanie

+ dostępność


MINUSY
- brak większych opakowań

- nie nawilża skóry tak dobrze jak kremowe żele pod prysznic


Do indywidualnej opinii pozostawiam cenę
dla jednego może być wysoka, dla innego niska.
cena ok 4,99/300ml


Otrzymanie produktu do testu nie wpłynęło na moją opinię,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger