3 Turniej Wsi w gminie Czosnów już za nami..

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o akcji nazwanej Turniejem Wsi w mojej gminie :)
W tym roku odbył się on w Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim, czyli w mojej byłej szkole :) W zasadzie to nie pojawiłabym się na nim, gdyby nie telefon od Dominiki - wielkie podziękowania! :)
Dużo atrakcji dla małych i dużych mieszkańców, śmieszne konkurencje - nie liczy się tylko wygrana, lecz dobra zabawa i integracja społeczeństwa :)
Osoby w wieku +18lat mogły brać udział w turnieju, natomiast dla maluchów przygotowano dmuchane zjeżdżalnie i place zabaw. Pod ręką był również szkolny plac zabaw.

Turniej został zorganizowany przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Czosnów i Stowarzyszenie LGD „Między Wisłą a Kampinosem”.
Cała impreza rozpoczęła się w minioną sobotę o godzinie 13 w ZSP w Kazuniu Polskim.
Jak już wcześniej napisałam, nie pojawiłabym się na niej, gdyby nie moja koleżanka Dominika, która zatelefonowała do mnie w tej sprawie - wielkie dzięki Misiu :)
Po informacji od Miśki udałam się w celu kibicowania, jednak zostałam zwerbowana do drużyny i w taki właśnie sposób wzięłam w tym udział :)
Konkurencje były rozmaite, wymagały raczej sprawności fizycznej jak również poczucia humoru - w końcu ryzykowaliśmy rozbiciem surowego jajka czy też pochlapania jogurtem ;)
Dwie z konkurencji były artystyczne - należało przedstawić swoją wieś oraz zrobić jej makietę z darów jesieni - kasztanów, liści itd.
Pozostałe zadania to między innymi bieg w kaloszach o rozmiarze 50, slalom z surowym jajkiem na łyżce, wyścigi w workach,  przeciąganie liny oraz karmienie jogurtem. Tutaj była masa śmiechu - 2 osoby z zawiązanymi oczami - osobnik karmiący i karmiony oraz trzecia osoba, która podpowiadała jak karmić, aby zrobić to jak najszybciej oraz tak, aby były jak najmniejsze starty jogurtu ;)
Zabawa według mnie naprawdę udana, ale to już pozostawiam indywidualnej ocenie :)

Oczywiście, moja miejscowość wraz z 9 osobami, które ją reprezentowało wygrała ;)
1 miejsce: Kazuń Bielany - złote widły + puchar
2 miejsce: Łomna - srebrny łańcuch
3 miejsce: Kazuń Polski - brązowe wiadro
wyróżnienie - puchar dla Sowiej Woli - za połączenie umiejętności pisarskich i wokalnych :)

Oprócz dyplomów każdy członek drużyny otrzymał nagrodę rzeczową.
1 miejsce:
był to zestaw z lampką, cukierkami, czekoladą oraz taką oto porcelanową babeczką...
która okazała się świecznikiem dla podgrzewaczy :)


Pozostałe nagrody to m.in. zegary, filiżanki i kubki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger