❄ Świąteczna wishlista ❄

Co roku tworzę wishlistę - listę produktów, które ucieszyłyby mnie, gdybym znalazła je pod choinką, a te najbardziej mnie interesujące zdarza mi się samej sobie sprawić. Gdybym zaczęła pisać list do św.Mikołaja wcześniej z pewnością znalazłaby się na nich jakaś płyta - może Krzysztofa Zalewskiego lub Darii Zawiałow. Na jej brak wpłynął brak zmieniarki w samochodzie gdzie zwykle korzystam z płyt, a także możliwość łączenia się bluetooth telefonu z radiem - dzięki temu mogę przeglądać setki wykonawców na Spotify i wybierać muzykę jakiej chcę w danym momencie słuchać. Jeśli więc nie płyty, to co znajduje się na mojej wishliście?



  • zestawy kosmetyków - wraz z trendem eko i rozwojem manufaktur kosmetycznych w końcu można kupić jakiś ciekawy zestaw kosmetyków nie wywodzący się spod brandu Nivea, Dove czy Gliss Kur - oczywiście nie żebym coś miała do tych marek, ale odnoszę wrażenie, że zestawy te co roku zmieniają jedynie opakowanie. W pierwszej chwili pomyślałam o markach, które ostatnio mocno mnie kuszą - ucieszyłyby mnie kosmetyki do kąpieli (puder, sól, peeling) Hagi, serum lub mus bananowy Senkara lub zestaw regenerujący z obłędnie pachnącym balsamem orzechowym Fresh&Natural
  • paletka do makijażu - nie jestem jakimś makijażowym freakiem, ale gdy mam więcej czasu chętnie blenduję cienie na powiekach i dodaję więcej koloru niż brąz. Ostatnio zamarzyła mi się jakaś droższa, porządniejsza paletka - chętnie widziałabym w swojej kolekcji jedną z tych marek - Nabla, Affect, Huda lub Too faced. A jak już przy paletkach jesteśmy to równie chętnie co paletę cieni otrzymałabym paletę do konturowania twarzy z bronzerami i rozświetlaczami.
  • świeca zapachowa - sezon jesień/zima to ewidentnie mój czas na palenie wosków i świec. Nie obraziłabym się zatem na jakiś zapach w wersji XL. Szczerze mówiąc najbardziej w tej chwili kusi mnie Kringle Candle - przerobiłam kilka dayligtów 'na wypróbowanie' i ucieszyłoby mnie kilka zapachów, np Storm front, Gold & cashmere czy Fresh lilac
  • biżuteria - nowe kolczyki czy bransoletka to zawsze idealny prezent od mężczyzny dla kobiety. Kiedy dwa lata temu dostałam zegarek Hewitta wiedziałam, że to jeszcze nie koniec. Marzyła mi się do niego bransoleta, jednak ostatnie promocje na tą markę u jednego dystrybutora pokazuje, że korzystniej kupić cały zegarek z bransoletą niż ją samą. Oprócz tego chętnie widziałabym jeszcze bransoletkę z perełkami tej marki, choć nie jest to must have.
  • ciepły koc - długo nie ulegałam trendowi, ale w końcu i ja poczułam zauroczenie w stosunku do kocy z wełny czesankowej. Najchętniej przygarnęłabym taki w neutralnym kolorze np szary. Z tego co widzę to nie tylko ciekawy element dekoracji mieszkania, ale również świetny element do zdjęć na bloga czy instagram.
  • voucher - prezenty przeżycia to także sprawdzony pomysł. Kilka takich już zrealizowałam - jazda sportowym samochodem, nauka jazdy na longboardzie, dream jump, skok na bungee czy ze spadochronem, laserowy paintball, escape room.. a wciąż jest wiele nowych do odkrycia. Chętnie wybrałabym się na spacer z alpakami, weekend za miastem albo może coś z kategorii beauty? 

Od kiedy pamiętam też nieodłącznym elementem prezentów jest zawsze coś słodkiego. Wór złota dla tej osoby, która uszczęśliwi mnie czekoladą lub galaretkami w cukrze, które w dzieciństwie rodzice kupowali mi na wagę - takie wiecie trzy kolory np zielony, biały, czerwony ;)

8 komentarzy:

  1. Ten bananowy mus do ciała zainteresował i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowy mus do ciała? :D Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa lista, życzę Ci żebyś towszystko znalazła pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdą z tych pozycji z chęcią bym zobaczyła pod moją choinką :) W szczególności mus bananowy, kocyk i paletę Nabla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świecą zapachową czy paleta cieni z Nabla też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, aby spełniła się chociażby część z tej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger