• Nivea • Soft mix me! w trzech zapachach

Większość marek ma taki produkt w swojej ofercie, który można uznać za kultowy, ponadczasowy, rozpoznawalny i kojarzony z marką. Jakiekolwiek modyfikacje składu czy opakowania zwykle budzą kontrowersje, choć producent zawsze celuje w ulepszenie produktu. Tego roku takiego wyzwania podjęła się marka Nivea, która na nowo zaprezentowała krem Nivea Soft w trzech różnych odsłonach. Nivea przygotowała dla nas trzy iście wakacyjne zapachy kremów - Berry Charming, Chilled Oasis oraz Happy Exotic. Czy gra była warta świeczki?


Można by rzecz, że od wieków nie używałam kremów Nivea. Takie życie blogerki, że wciąż pojawiają się nowe produkty, które chcę przetestować. Pamiętam jednak, że od zawsze w moim domu był obecny krem Nivea, więc tym bardziej byłam ciekawa nowości, jakimi są trzy zapachy kremów Nivea Soft Mix me. PR marki podsycał ciekawość produktów reklamami oraz pudełeczkiem, w którym otrzymałam kremy do przetestowania z klubu przyjaciółek Nivea. Pudełeczko po otwarciu pozwala na zakręcenie kremami, zmiksowanie niczym na konsoli u dj. Genialny pomysł! Aż żałuję, że nie znalazłam zastosowania na to pudełeczko, bo naprawdę cieszyło wzrok.


W opakowaniu znajdujemy trzy kremy o konsystencji i działaniu podstawowego, uniwersalnego kremu Nivea Soft. Kremy dobrze nawilżają i zmiękczają skórę. Są lekkie, szybko się wchłaniają pozostawiając jedynie satynową powłoczkę, dzięki której skóra wydaje się jeszcze bardziej gładka. Lubię używać ich latem, ponieważ nie czuję dyskomfortu obciążenia skóry czy ich spływania. Mix me oferuje trzy wersje zapachowe, które możemy ze sobą do woli łączyć i uzyskiwać wręcz indywidualne wersje zapachowe w zależności od proporcji w jakich zmieszamy kremy. Fantastyczne rozwiązanie, choć jak dla mnie kremy nawet bez mieszania robią spore wrażenie. Wracając jeszcze na chwilę do uniwersalności kremu.. choć są przeznaczone do ciała, rąk i buzi, to u mnie lądowały jedynie na ciele czy dłoniach - mała pojemność jeździła ze mną na wakacyjne wyjazdy. Jeśli chodzi o twarz, to wolę produkty bezpośrednio do niej przeznaczone.

Na początku otworzyłam każdy z kremów, aby ocenić, który z zapachów zamkniętych w owocowo-kolorowych szatach graficznych najbardziej mi się spodoba. Ocena po powąchaniu ze słoiczka układała ranking zupełnie inaczej, niż po naniesieniu produktów na skórę, kiedy zwątpiłam, że będę mogła tak po prostu ocenić trzy zupełnie inne zapachy. Jako faworyta wyłoniłam zapach Berry Charming, który zachwyca świeżymi owocami takimi jak truskawki czy maliny, ogólnie czerwone owoce i sorbet z nich zrobiony. Chilled Oasis zachwyca cytrusowym orzeźwieniem z dodatkiem mięty. To najświeższy zapach w całej kolekcji, który mi zdecydowanie kojarzy się z drinkiem mojito - limonka, mięta to jest to! Happy Exotic najmniej wzbudził moje zaufanie, gdyż obawiałam się kokosowo-ananasowy zapach będzie męczący po nałożeniu latem na ciało. Na szczęście.. nic bardziej mylnego! Kremowa pina colada okazuje się zapachem, który emanuje owocami, a kombinacja w żaden sposób nie jest mdląca. Żyć, nie umierać :)


Lubicie, gdy marki zmieniają coś w swoich kultowych produktach?
Jakie owocowe kosmetyki obecnie goszczą w Waszych kosmetyczkach?

10 komentarzy:

  1. te kremiki muszą być milusie. ja przez wiele lat do pielęgnacji twarzy używałam tylko zwykłego kremu nivea soft i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nigdy nie zostałam wielką miłośniczką kremów Nivea. Dużo chętniej sięgam po ich kosmetyki do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wprowadzili jakiś powiew świeżości w produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie ich warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam markę i ten ich charakterystyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako grafik szanuję każde próby modyfikacji i świeże spojrzenie. Nivea u mnie też dość długo chyba gościło w domu. Marka ma renomę. :) Nowych produktów nie miałam okazji próbować, ale to zakręcenie, jak konsola dj-a też do mnie przemawia ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivee niebieską bardzo lubię i mi służy, ale soft mnie zapychał, zaprzestałam więc stosowania, ale może znowu spróbuję?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger