✵ BLOGOKARNAWAŁ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM ✵ upominki od sponsorów

W przedostatnim wpisie zdawałam Wam relację z blogokarnawału w Ostrowcu Świętokrzyskim - spotkanie było mega udane, a oprócz rozmów i ploteczek na naszych twarzach zagościło również zaskoczenie i radość ze względu na upominki od sponsorów. Dziewczyny się postarały i zorganizowały porządną dawkę nowości do testowania i dzielenia się z Wami opinią na ich temat. Koniecznie dajce znać w komentarzu co Was najbardziej zaciekawiło, o czym chcielibyście poczytać w pierwszej kolejności. No to zaczynamy, kto jest ciekawy co skrywały nasze paczuszki?

Dermacol fb

Ahmad tea fb / www

Box only you fb www

Body Boom fb / www

She foot fb / www
Fanola www
Fitomed fb / www



Oillan fb / www

Playboy Fragnances fb / www

Constance caroll fb / www

Boujrois fb

Rimmel fb / www

Popcrop fb / www (niestety tylko jedna paczka przeżyła do zdjęcia omnomnom)

Sylveco fb / www

Lovenue fb / www


Selfie project fb / www


Allbag www

Avet Pharma fb / www


Biobeauty www

14 komentarzy:

  1. świetne upominki, nie wiedziałam, że Dermacol ma aż tyle różnych produktów w swoim asortymencie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani trochę mnie nie dziwi, że Ciebie też skusiły piramidki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale muszę przyznać, że te że zdjęcia bardziej mi smakują. Zwłaszcza z masłem orzechowym :D

      Usuń
  3. Wow ile nowości, pomadki Bourjois i korektor bardzo mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu widzę same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze ile dobroci! Z niecierpliwością będę śledzić recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo fajnych kosmetyków :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super upominki! Zycze udanego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewątpliwie będziesz miała co testować :) Mnóstwo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurka widzę kilka firm, których zupełnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger