Pink dragon fruit

Kto by pomyślał, że maj tak szybko zleci? W dodatku z tak mieszaną pogodą - letnim upałem nie do wytrzymania oraz deszczowymi dniami. Cóż, nie ma co mędrkować, pora przejść do bohatera dzisiejszego dnia, czyli wosku Yankee Candle Pink dragon fruit, który jeszcze dzisiaj możecie kupić w cenie zapachu miesiąca na Goodies.

Szczerze mówiąc smoczy owoc kojarzę chyba jedynie z tropikalnych smaków kisielków na kubek zalewanych wrzątkiem. Mimo, że nigdy nie jadłam świeżego owocu i ciężko mi to skonfrontować z rzeczywistością, to jego smak i zapach zawsze mi się podobał. Nie wiem zatem czemu tak długo zwlekałam z zakupem i odpaleniem tego wosku.. Chyba dlatego, że na sucho niewiele w nim wyczuwałam, jednak po odpaleniu bardzo mi się podoba. Jest to trafne połączenie słodyczy z lekką kwaskowatością - dzięki temu nie jest to mdlący ani trudny do przełknięcia zapach. Uważam zatem, że każdy koneser powinien go mieć w swojej kolekcji i wypróbować.

A co teraz Wy palicie? :)

10 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych letnich zapachów :) Bardzo mi sie podoba jego kwaskowatość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę sobie ten wosk zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie to jeden z najgorszych wosków YC. Czuję tu po prostu rozlane piwo. Fuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten wosk i pamiętam do tej pory jego zapach, był piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba go mam, ale jeszcze nie paliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając opisy tego zapachu mam ochotę go wypróbować, pomimo że za woskami YC średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tego zapachu nie znam :) ale lubię zapachy kokosowe i mango :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie mogę go powąchać :D Tak materiał jest okej hehe
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się prezentuje, ja raczej nie gustuje w takich rzeczach, ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger