Noworoczne rozdanie z Semilac

Grafik w okresie przedświątecznym w tym roku mam wyjątkowo napięty, toteż niestety rozdania świątecznego nie będzie - za mało czasu na zgłoszenia, jeszcze mniej na rozstrzygnięcie i dotarcie paczki przed świętami. Mam nadzieję, że zrozumiecie i ciepło przyjmiecie informację o rozdaniu noworocznym.

Zarówno na instagramie jak i facebooku chwaliłam Wam się jak to Semilac spełnia marzenia realizując punkt z mojej wishlisty i budując moją kolekcję lakierów hybrydowych. Hardi milk oraz Lazure dream już znalazły miejsce w moim sercu, niestety (stety dla Was) Frappe oraz Glitter indigo dublują mi się, więc po rozmowie z p. Maciejem zapadła decyzja, by powędrowały do Was :)

Wymagań nie ma wiele - wystarczy, że zaobserwujesz publicznie mojego bloga oraz wypełnisz formularz. Za inne aktywności typu obserwacja profilu Maleńka bloguje na Facebooku, instragramie oraz udostępnienie informacji o rozdaniu doliczę dodatkowe losy, jednak decyzję czy to zrobicie zostawiam Wam. Jedynie proszę o polubienie fanpage Semilaca, który jest sponsorem rozdania.
BANER



~*~

~*~


Regulamin:
  1. Rozdanie trwa od 16.12.2015 do 03.01.2016r włącznie.
  2. Nagroda jest nowa, nieużywana, ufundowana przez Semilac/Nesperta sp. z o.o. i stanowią ją dwa lakiery hybrydowe marki Semilac w kolorach 087 Glitter indigo oraz 135 Frappe o pojemnościach 7 ml.
  3. Obowiązkowym warunkiem wzięcia udziału jest publiczna obserwacja bloga.
  4. Można zdobyć dodatkowe losy - poprzez obserwację na instagramie, polubienie na fb, udostępnienie na fb/insta, lub baneru na bloga.
  5. Aby się zgłosić do rozdania należy wypełnić formularz zamieszczony poniżej, każda osoba może zgłosić się tylko raz.
  6. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony drogą losowania spośród osób, które prawidłowo wypełniły formularz i spełniły warunek konkursu, czyli obserwują bloga.
  7. Wyniki będą podane w osobnym poście kilka dni po zakończeniu rozdania.
  8. Nagrodę wysyłam na mój koszt.
  9. Osoby, które po rozdaniu przestaną obserwować bloga zostaną wykluczone z kolejnych rozdań - trafią na czarną listę.
  10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

29 komentarzy:

  1. Super rozdanie :) Tych kolorków póki co u siebie nie mam, więc zgłoszenie wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia zycze !

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Zapraszam na wielkie rozdanie na moim blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbuję szczęścia :) Glitter to mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zgłosiłam :). Frappe jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby udało mi się wygrać w końcu miałabym motywacjędo kupienia lampy i całej reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie poszło ;-)
    Trzeba łapać szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja hybryd nie noszę ale pozostałym, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkich ;) ja sama hybryd nie robię więc same lakiery bez dodatkowego sprzętu nie nadadzą się dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poleciało :) takich kolorków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłane :) powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Semilac to mój ulubieniec nr 1, z chęcią wzięłam udział :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nieba mi spadłaś z tym rozdaniem! Właśnie myślałam jakie kolorki zamówić :) W ostatniej chwili zgłaszam się, może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może jakimś cudem się uda ;) trzeba w te cuda wierzyć i w marzenia o hybrydach z semilaca

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam mocno kciuki ;) Monika Malinowska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger