Catering dietetyczny - czy warto?

Rozpoczęła się już kalendarzowa jesień, a choć dla niektórych to jeszcze czas urlopu to wiele osób powróciło już do swojego wypracowanego rytmu dnia. Praca i inne aktywności wypełniają nasz czas, który w dużym mieście ucieka nieubłaganie, jak na przykład Warszawa, w której mieszka duża część moich znajomych z pracy. Kiedy w natłoku zajęć ciężko znaleźć czas na ugotowanie obiadu często błędnie sięgamy po jedzenie na mieście. Raz na jakiś czas, dla odmiany - nie ma problemu. Wyjście ze znajomymi do knajpki - świetny pomysł, ale nie jako jedzenie na co dzień.
Z pomocą dla zabieganych ludzi żyjących i pracujących w tętniącym życiem mieście przychodzi dieta pudełkowa, czyli catering dietetyczny. Kiedyś catering był kojarzony jedynie z korporacjami czy wydarzeniami zaopatrzonymi w posiłki. W dzisiejszych czasach nie ograniczamy się jednak do takiego myślenia, ponieważ każdy z nas może sięgnąć po taką formę wyżywienia.

źródło: https://cateromarket.pl/oferta-cateringdietapl

Alternatywa dla każdego - dieta skomponowana dla Ciebie 

Diety oferowane przez firmy cateringowe są stworzone dla klienta. Dla jednej osoby w diecie zależy na odpowiedniej ilości kalorii, dla innej aby była vege, a kolejna życzy sobie żeby nie zawierała glutenu lub innych alergenów. Twórcy cateringu stają na wysokości by zadowolić klienta - w końcu gdyby nie on, to działalność by się nie opłacała. Ty wybierasz rodzaj diety - czy chcesz oczyścić organizm, schudnąć, a może po prostu nie masz czasu na przygotowywanie standardowych posiłków.

Jakie są korzyści z wyboru cateringu dietetycznego?

Gwarancja osiągnięcia celu

Catering dietetyczny gwarantuje Ci utrzymanie założonej diety. Zbilansowana dieta, czyli wyliczone kalorie i składniki odżywcze przy zachowaniu pełnowartościowych posiłków. Nie chodzisz głodny, a Twoja waga spada w dół. Nie musisz jeść tony jedzenia by mieć siłę, aby podnosić ciężary na siłowni.

Oszczędność czasu

Wybierając dietę pudełkową oszczędzasz czas - nie tracisz go w drodze ani w kolejkach w supermarketach, ponieważ Twój posiłek jest dostarczany do Twoich drzwi. Masz więcej czasu na odpoczynek, przyjemności czy spotkania z bliskimi. Dodatkowy czas możesz poświęcić na rozwijanie pasji, ulubiony serial, który zawsze oglądasz w trybie powtórkowym, albo na kawę z przyjaciółmi.

Oszczędność pieniędzy

Choć płacąc za zamówienie pudełek wydaje się, że to wcale nie taka tania impreza, to jednak oszczędzasz pieniądze. Na zakupach do koszyka zawsze wrzucisz coś zbędnego, coś z Twojej spożywki się przeterminuje i wyląduje w koszu, a prostym przykładem oszczędności jest spojrzenie na fakt, czego potrzebujesz aby zrobić kanapki. Chleb, szynka, ser i świeże warzywa potrzebne są by zrobić pyszne i zdrowe kanapki. Dzisiaj je zrobisz na śniadanie, jutro zaśpisz, a trzeciego dnia chleb będzie czerstwy, ser zeschnięty, a sałata nieświeża. Zamawiając jedzenie 'na wymiar' nie marnujesz całej główki sałaty ani paczki szynki, a więc oszczędzasz. Ponadto oszczędzasz na rachunkach za prąd, gaz - przecież nie gotujesz w domu.

Brak zmartwień

Masz dietę wymagającą pewnych wyrzeczeń spowodowaną np alergią i nie wiesz czym zastąpić podstawowe składniki w kuchni? Zapominasz o problemie, ponieważ zważają na to dietetycy, którzy opracowują Twój plan żywienia. Głowisz się i troisz co wymyślić na obiad, żeby zjeść coś innego - Twoja dieta będzie urozmaicona. Nie będą Ci również straszne ciężko dostępne bądź drogie produkty, ponieważ o to by danie było stworzone z odpowiednich, najwyższej jakości produktów dba kucharz.
 
źródło: https://cateromarket.pl/oferta-cateringdietapl
Przyznaj, że wcześniej nie wiedziałeś/aś o takiej ilości korzyści płynących z cateringu dietetycznego. Może warto przyjrzeć mu się z bliska - porównać, sprawdzić dokładną ofertę? Polecę Ci do tego celu wyszukiwarkę ofert firm cateringowych w Twojej okolicy cateromarket.pl. Szybko i sprawnie wybierasz tutaj swoje wymagania i sprawdzisz jakie firmy cateringowe wiodą prym w Twoim mieście.

14 komentarzy:

  1. Och, wszystko wygląda pysznie! Ostatnio nawet zastanawiałam się nad taką dietą, ale na razie to nie na moją kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś spróbować- zdrowo, kolorowo i pomysłowo a przy tym bez wątpienia strasznie. Niestety koszta póki co nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Studiuję dietetykę, więc kto wie może w przyszłości założę taki biznes :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa dla kogos kto nue ma czasu. Jadełko wygląda pysznie ale ja wolę sama potańczyć przy kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Madlen :) poza tym w mojej okolicy takowych pudełkowych biznesów nie ma :)

      Usuń
  5. Ale to wygląda apetycznie! Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym rozwiązaniem. Może kiedyś - kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki catering to na pewno wygodna sprawa, ale dość droga i nie dowożą do mniejszych miejscowości

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo fajna sprawa, nie trzeba dla siebie gotować oddzielnych posiłków <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa choć ja uważam, że i tak wychodzi to trochę drożej niż jak gotujemy sami. Sprawdziłam catering na moją miejscowość i oczywiście odchudzający i na miesiąc wychodziło by to 1440 zł, i to na jedną osobę. Ja nie wydaje tyle na jedzenie, więc jakoś ta oszczędność do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa, jednak z moją kaloryką cena waha się w granicach 2 tysięcy miesięcznie ;) No także, jeszcze nie teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie mogła chyba korzystać z takiego cateringu, bo jestem wybredna i wielu rzeczy nie lubię. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuchajcie jeśli chodzi o diete pudełkową w Warszawie to sam długo szukałem takiej, która odpowiadałaby mi w 100%. Jestem wybredny i się z tym nie kryję, a najbardziej pod względem menu oraz ceny odpowiada mi ten https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa catering dietetyczny. Jeśli tak samo jak ja macie duże wymagania, polecam wam zajrzec właśnie tutaj - warto!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie warto! Jestem zachwycona jak catering dietetyczny potrafi zmienić życie. Dzięki niemu wprowadziłam wiele zdrowych nawyków do swoich codziennych posiłków i nauczyłam się przyrządzać wiele nowych dań. Polecam spróbować na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger