Spóźniony projekt Kreuj ciąg dalszy 2 i 3

Wiele razy pisałam Wam, że mam istny armagedon z paznokciami, albo mnóstwo rzeczy do zrobienia i czasu na paznokcie nie mam. Z paznokciami cały czas walczę, rozdwajają się, łamią. Poza tym te skórki.. wrrr.. Muszę jednak teraz mocno się spiąć, bo kilka projektów się kończy, a ja utknęłam gdzieś na ich początku. Tak właśnie było między innymi z tym projektem - Kreuj ciąg dalszy. Dzisiaj przedstawię Wam moje 2 zaległe prace w tym temacie.


Tutaj od razu wiedziałam, że będzie uśmiechnięta mordka, bo nawet wzór organizatorki powoduje uśmiech płytki paznokcia, toteż na paznokciach widnieją emotikony z uśmiechniętymi mordeczkami :]

Zmalowałam je:
Miyo, Mini drops, no 73 Curry
Golden Rose, Nail art, nr 106
My secret, nr 168 Fruit cocktail

Tutaj po raz kolejny przyszły mi na myśl emotikony - wiecie, ta taka z krzyżykami zamiast oczków. Wróć, oczek :) Jednak autorka zapewne nie bez powodu dała krzyżyk na całym paznokciu. Na prędkości wymyśliłam, że u mnie będzie przekreślona trąbka (a że nie wiem czy ktoś by to rozszyfrował dodałam jeszcze małe nutki wokół) - niczym ze znaku drogowego :) 


 Zmalowałam pazurki tymi samymi lakierami co wcześniej, plus OPI Big red apple.


Co sądzicie o tych malunkach? :)

22 komentarze:

  1. slicznie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie domyśliłabym się, że na tym drugim zdjęciu to trąbka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi buźkami a niebieski kolor śliczniutki

    OdpowiedzUsuń
  4. Te uśmiechy superaśne :)
    I ja się zbieram by nadrobić ten projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe malunki, ale nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości i zdolności by je wykonać. Może kiedyś spróbuję. Za to bardzo podoba mi się ten niebieski lakier do paznokci.

    Obserwuję i zapewne będę tutaj zaglądać częściej.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :)

    ZAPRASZAM http://mixxedfashion.blogspot.com/2013/12/the-best-dressed-women-of-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten niebieski kolor bazowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kreatywnie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. usmiechnięte buźki rządzą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger